Te milyen OKJ-s képzésnek látod értelmét?

Magasak a felvételi ponthatárok 2012 -ben? Milyen szakmát válasszak? Az emberek többsége nehezen dönt.

Amikor szakmát választunk mit érdemes mérlegelni? Mi legyen a prioritás? Olyan képzésre menjek, melyet ha elvégzek, jók a kereseti lehetőségek? Vagy inkább olyan képzést érdemes választani-különösen a mai munkanélküliségtől sújtott világban- amit ha elvégzek, viszonylag könnyen el fogok tudni helyezkedni (még ha a várható fizetés kevés is)? Esetleg menjek a többség után, és tanuljak valamilyen divatszakmát? Vagy csak az elhivatottság számít? Ti mit gondoltok
milyen OKJ-s képzést érdemes választani?

Egyáltalán érdemes-e OKJ-s tanfolyamot végezni?

Ezen az oldalon ezekre a kérdésekre keressük a választ.

Ha a felvételi ponthatárokat 2012 -ben nem sikerül elérned, vagy a drasztikus létszámcsökkentés miatt nem szeretnél a felsőoktatásban továbbtanulni, akkor érdemes elgondolkodni egy államilag támogatott OKJ-s képzésen!

Ha ide kattintasz: META SZAKKÖZÉPISKOLA, több mint 20 OKJ képzés közül választhatsz!


A konkrét tanfolyamokkal kapcsolatos megjegyzéseket az adott tanfolyamhoz is írhatjátok, az általánosabb (szakmaválasztás, iskolák stb.) pedig ide-KATT!



META SZAKKÖZÉPISKOLA, ÁLLAMILAG TÁMOGATOTT OKJ-S KÉPZÉSEK


2010. július 22., csütörtök

Felvételi ponthatárok 2010

Ma este PONT OTT PARTI! KIDERÜLNEK A PONTHATÁROK!

Hú.... ez nagyon dúrva, már csak néhány óra és minden eldől!

Te sem alszol napok óta? Nagyon lassan telik az idő!


Ha felvételizel, ott kell lenned! Ma derülnek ki a felvételi ponthatárok! Este 20.00-tól kerülnek kivetítésre!

Idén új helyszínen a POP 2010!

A POP helyszíne: Corvin Sétány. Budapest új belvárosában, a József körúttól pár percnyire.
Az ingyenes rendezvény időpontja: 2010. július 22. 16:30 órától kifulladásig


Ott leszel?
Mire számítasz?
Hány helyre jelentkeztél? Biztosra mész?

Ha nem tudsz menni, kövesd itt az eseményeket!


A blogot tegyétek a kedvencek közé, iratkozzatok fel bal oldalon a hírcsatornára, linkeljétek, hogy aki nem lesz ott a bulin, azok gép előtt, jó társaságban élvezhessék a nagy eseményt!


Toljátok a kontentot, gyorsabban repül az idő!!!!!!!!!

A felvételi ponthatárok 2011 július 21-én kerülnek nyilvánosságra



66 megjegyzés:

  1. Már, hogy a fenébe ne lennék, ma minden kiderül!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Én nem leszek sajnos, de biztos, hogy egész nap a net előtt fogok űlni

    VálaszTörlés
  3. Te nem tudod mitől maradsz le!!!
    Tele lesz fullos bigével!
    Remélem, már mint leendő menő jogásztanonc oltogathatom őket... :P

    Üdv, Xface

    VálaszTörlés
  4. Kösz, de csaj vagyok!

    VálaszTörlés
  5. Héj Xface!

    Ájjále, a csajok már rég nem a jogászokra buknak.
    5 év egyetem + 3 év bojtárkodás, azaz 8 évig
    csöves diák leszel :))))

    VálaszTörlés
  6. És te hova jelentkeztél királylány?

    VálaszTörlés
  7. Hahahaaaaaaaa...

    Ok, 8 év szívás de utána...
    Miért te hova adtad be?

    Xface

    VálaszTörlés
  8. Nem tud segíteni vki, hogy milyen lehetőségek vannak, ha nem vesznek fel?

    Köszi!!!

    Leila

    VálaszTörlés
  9. Orvosira jelentkeztem, muszáj sikerülni!
    Bulira sajnos én sem tudok menni (Győrben nincs)

    Dr. Úr

    VálaszTörlés
  10. én? a GDF-re, tuti felvesznek :) Szükségük van a géniuszokra ... :) Csak az IT!!!

    VálaszTörlés
  11. Ha a királylány én vagyok: Pszf

    Királylány

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!

    Mikor kezdődik ma a buli?

    Orsi

    VálaszTörlés
  13. Királylány!

    Akkor te szemüveges szigorú tekintetű közgazdász lány leszel vagy mi?

    VálaszTörlés
  14. ja, az a lovaglópálcás... :)))

    Joci

    VálaszTörlés
  15. heheh!

    Én is oda adtam be a 2. helyre.
    Lehet, hogy évfolyamtársak leszünk (azért remélem nem:)

    Xface

    VálaszTörlés
  16. Na, valaki válaszol a kérdésemre?
    Hálás lennék!

    Orsi

    VálaszTörlés
  17. Akkor este, ha felvesznek mindkettőnket, megbeszéljük a részletek....

    Királylány

    VálaszTörlés
  18. Orsika!

    El kellene olvasnod a blogbejegyzést.
    Te egyetemista leszel?

    VálaszTörlés
  19. Hej bro!

    Milyen koncertek lesznek este a bulin?

    VálaszTörlés
  20. Kiscsillag, meg még vmi noname asszem.

    Timcsike

    VálaszTörlés
  21. jól van, jól van, csak szaraxik a net, k lassú
    Ezért kértem, hogy segítsetek, mert ha klikkelek, mindig leszakadok.


    Orsi

    VálaszTörlés
  22. Ki a fenét érdekel ez a sok sz.r zenekar?
    Én nem azért leszek ott, hanem mert kiderülnek a dolgok (tuti felvesznek!)és sok jó ember fog egymás nyakába borulni.

    Max1

    VálaszTörlés
  23. az a noname együttes amúgy a Star Jam Session lesz, so a kiscsillagot kend a hajadra!

    VálaszTörlés
  24. Királylány!

    Oké tali este 9kor a redbull busznál!!!
    Fehér svájci sapka lesz rajtam!

    VálaszTörlés
  25. Azért lehetett volna egy jó kis qumby koncert is!

    csókpuszi, leila

    VálaszTörlés
  26. ja, vagy egyből egy lady gaga..
    dehát szarból nem lehet várat építeni!

    VálaszTörlés
  27. Szerintem úgyis minden hülyét felvesznek!
    Állítólag pótfelvételivel 90% fölött van a bejutottak aránya.

    Provokátor

    VálaszTörlés
  28. Van itt vki aki a Madách gimibe járt?

    Timberland

    VálaszTörlés
  29. Hát, remélem Orskiát azért nem :)

    Joci

    VálaszTörlés
  30. Le lehet rólam szálni!

    Orsolya

    VálaszTörlés
  31. MAX1!

    Boruljon a Győzike a nyakadba!:)

    VálaszTörlés
  32. Hahó még1szer!
    Van itt vki aki a Madách gimibe járt?

    VálaszTörlés
  33. van vmi tippetek, hogy hova érdemes pótfelvételizni? lövésem sincs, hogy mit válasszak, ha nem vesznek fel.

    VálaszTörlés
  34. Elég kitartó vagy a Madách Gimivel. Majd lesz előbb-utóbb valaki.

    Orsi hova jelentkeztél?

    Kockás asztal

    VálaszTörlés
  35. legyél légiutaskísérő(nő) vagy mitudomén

    VálaszTörlés
  36. én most kihagyok 1 évet elég volt a görnyedésből:) Freedom!!!
    Max elmegyek vmi alibi tanfolyamra, hogy otthon ne pampogjanak. Az első képzés asszem amúgy is ingyenes..

    VálaszTörlés
  37. szeretem a helyet ahol a buli lesz, törzsvendég vok a grundhostelben...

    VálaszTörlés
  38. Jön még valaki a Pszf-re?

    Közgazdász

    VálaszTörlés
  39. iggen, én is jártam ott, zsír a hely...

    VálaszTörlés
  40. elhúzo enni, mindjárt visszajövök!

    Xface

    VálaszTörlés
  41. Már csak 7,5 óra, és kiderül!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  42. Én is Pszf-et jelöltem meg az 1. helyen!

    Muk

    VálaszTörlés
  43. Én is a PSZF-re jelentkeztem.
    Mi a tipped, mennyi lesz a ponthatár?
    Fofok naon...

    VálaszTörlés
  44. Milyen szakra mész?

    Közgazdász

    VálaszTörlés
  45. Gazdálkodási menedzsment. És te

    Muk

    VálaszTörlés
  46. fúúúúúúú már nem bírok ennyit várni, legyen már este!

    VálaszTörlés
  47. Elég sokan vagytok PSZF jelöltek!

    Orvosira jön valaki?

    Dr Úr

    VálaszTörlés
  48. Esetleg valaki ELTE Bölcsészkar?

    VálaszTörlés
  49. Hát.... orvosi, az egy nyomasztó szakma

    VálaszTörlés
  50. Hajrá ELTE bölcsészkar! Remélem jó társaság lesz! Én nem izgulok, tuti meglesz!

    Lilla

    VálaszTörlés
  51. Én is orvosira megyek, csak az állatorvosira, ha minden összejön. Szerintem az orvosi az egy szép szakma, de az állatokkal való törődés mégszebb.

    Én így gondolom és kész, Zsóficica

    VálaszTörlés
  52. Én is gazd.men-re jelentkeztem, de első helyen Corvinus

    VálaszTörlés
  53. Azt tudja valaki, hogy a pótfelvételi mikor van?

    VálaszTörlés
  54. Már csak 6 óra!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  55. már csak 6 óra! Budapest - Split útidő :)

    VálaszTörlés
  56. Elég lassan telik az idő!

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok!

    Én ELTE-re adtam be matek szakra, de ha nem vesznek fel, akkor vmit addig is kéne csinálni, valamilyen tanfolyamra gondoltam...
    Én is megyek a buliba és Xface remélem a dögös csajok mellett dögös pasik is lesznek... ;o)

    Szuszi

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok!

    Mérnök lesz közületek valaki?

    VálaszTörlés
  59. Na, én indulok a partira. Nagyon izgulok, de szerintem nem lesz gond! Életem nagy álma válna valóvá, ha sikerülne. Drukkoljatok nekem is!

    VálaszTörlés
  60. Jó neked, hogy mehetsz, mindíg a Pestiek

    VálaszTörlés
  61. Na mi van? Mindenki bulin van?

    VálaszTörlés
  62. Én nem őrűlök annyira mert itt lakom és holnap rohadt fáradt leszek ha ti hajnalig dajdanoztok itt!!!
    Csak aszt nem értem miért nem egy millenárison vagy szigeten tartják az ilyet??
    Amugy gratulálok mindenkinek akinek sikerűl és sok sikert nektek a továbbiakban.
    Hmm szép lesz melóznom holnap:))))

    VálaszTörlés
  63. Wazze felvettek!!! :)))))))))))))))))))

    Xface

    VálaszTörlés
  64. Engem meg nem!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés